En guide for dig der vil lære om GDPR

En guide for dig der vil lære om GDPR

EU har, den 25 maj, 2018, udspillet en vigtig forordning, som alle hjemmeside ejere og marketingfolk, skal være bevidste om, nemlig GDPR (General Data Protection Regulation). Forordningen omfatter hvordan hver eneste hjemmeside behandler vide og data om deres brugere på. Når man som virksomhedsejer har en hjemmeside er det derfor vigtigt at få styr på sin GDPR og man har under 4 måneders behandlingsperiode, fra hjemmesidens opstart, til at gøre ens hjemmeside GDPR-kompatibel. Er ens hjemmeside ikke GDPR-kompatibel, kan det resultere i store bøder.

Hvilken indflydelse har EUs dataforordning for din hjemmeside, din virksomhed og de data der indsamles?

Den 25. maj 2018 trådte EU regulativet GDPR ( General Data Protection Regulation ) for alvor i kraft.

Vi går ind i hvad man som minimum skal gøre for, at sikre, at man følger retningslinjerne. Find også ud af om din hjemmeside allerede er GDPR kompatibel og hvad sker der egentlig hvis du forsømmer at leve op til GDPR standarden?

I dette indlæg kigger vi nærmere på, hvilke foranstaltninger man skal tage, så du kan holde din hjemmeside ved lige, når det gælder GDPR reglementet

Her ser du de punkter vi går ind over

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Bliv en bedre SOME marketingmedarbejder og webdesigner. Få ressourcer og tip til sociale medier direkte i din indbakke.

Please insert your api key

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

Makom - Marketing og kommunikation Aps
Makom - Marketing og kommunikation Aps

Københavnsvej 72 - 74, 4600 Køge
Tlf: 20 88 85 60
Mail: th@makom.dk

Kontakt os

Faglig viden

Artikler

Kontakt os via kontaktformularen eller benyt et af nedenstående link, så svarer vi hurtigst muligt.

Send os en besked i kontaktformularen herunder