Pressemeddelelse: Mød os på Elmia Subcontractor 2019

Igen i år vil du finde WILLBRANDT Gummiteknik A/S på Elmia Subcontractor, Nordeuropas førende underleverandørmesse.
Elmia Subcontractor løber af stablen den 12. november til den 15. november 2019 og du finder WILLBRANDT Gummiteknik A/S på stand A03:29. Med et bredt produktsortiment indenfor svingnings- og chokdæmpning, kompensatorer i gummi, stål og væv, fendere, profiler, bælge og formdele, udstødningsophæng, slanger og pakninger.

WILLBRANDT Gummiteknik er en produktleverandør, der har fokus på høj kvalitet og lang holdbarhed i produkterne. Det er WILLBRANDT’s kodeks at produkterne skal skabe værdi og minimere udgifterne for kunderne.
WILLBRANDT Gummiteknik A/S er en stærk partner indenfor mange industrier og er kendt som kvalitetsleverandør og rådgiver. Det er de indenfor svingningsdæmpning, chokdæmpning, kompensatorer, slanger, vinterberedskab og indenfor alle typer gummi, polyuretan og metalforbindelser.

Willbrandt er eneforhandler se mere på Elmia

WILLBRANDT Gummiteknik A/S er eneforhandler i Norden af GMT Gummi-Metall-Technik GmbH. De producerer gummi og metalprodukter til fortrinsvis jernbane og luftfartsindustrien. Derudover er WILLBRANDT Gummiteknik A/S lagerførende i ContiTech Continentals Schwing/Metall samt MEGI-produkterne.

WILLBRANDT Gummiteknik A/S, datterselskab til WILLBRANDT Gummitechnik i Hamborg, grundlagt for mere end 125 år siden. De er en solid og kvalitetsbevidst partner, der med sit tætte samarbejde på tværs af internationale organisationer. Og med store produktions- og ingeniørafdelinger, gør dem i stand til at specialdesigne lige den løsning, kunden har brug for.

Du er sikret kvalitet

Med WILLBRANDT Gummiteknik A/S i ryggen er du sikret kvalitet og levering til tiden samt rådgivning og produkter, der sikrer værdi i din egen organisation. WILLBRANDT Gummiteknik A/S står for helhedsløsninger, som hjælper deres kunder til en nemmere hverdag og et bedre produkt.
WILLBRANDT Gummiteknik A/S er en sparringspartner for kunder og leverandører over hele verden og sikrer den bedste kvalitet samt eksklusive muligheder.
WILLBRANDT sætter en ære i deres viden og går gerne et skridt videre for at finde den bedste løsning for deres kunder. Hos WILLBRANDT Gummiteknik A/S er kvaliteten ‘nøgleordet’ og bærer den daglige fokus for virksomheden.

07. mnovember 2019 | Tanja Hende, Makom | for: WILLBRANDT Gummiteknik A/S