CSR profiler | Portfolio

Klik på billedet for at se hele CSR profilen som PDF

DANSK MOBIL BETON A/S

Hos Dansk Mobil Beton A/S mener virksomheden, at erhvervslivet er den drivkraft, som er nødvendig for forandringer og som er afgørende for at løse sociale og miljømæssige udfordringer, gennem innovation og klar definerede politikker. 
Formålet med virksomhedens CSR-arbejde er at fastlægge retningslinjer for Dansk Mobil Beton’s håndtering af samfundsansvar, medarbejderansvar og miljøansvar og dermed sikre, at virksomheden løbende forbedrer sig i deres daglige forretningsaktiviteter og forretningsstrategier. 

CSR-profilen er udarbejdet af Makom – Marketing & Kommunikation ApS, december 2020

Klik på billedet for at se hele CSR profilen som PDF

SOLVANG MASKINFABRIK A/S

SOLVANG Maskinfabrik A/S udvikler sig sammen med deres kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere. Virksomheden arbejder kontinuerligt med bæredygtig innovation, hvor kundens behov og idéer er i centrum. Virksomhedens løsninger bliver således udviklet sammen og på tværs. Moderne kunder ønsker bæredygtighed, lang levetid og kvalitet – og det skal også afspejle sig i virksomheden. 

SOLVANG Maskinfabrik A/S bidrager til og arbejder med socialt ansvarlighed og har hele tiden fokus på løsninger, initiativer og produktionsformer, som tilgodeser klima og miljø. 

CSR-profilen er udarbejdet af Makom – Marketing & Kommunikation ApS, september 2019

Klik på billedet for at se hele CSR profilen som PDF

DANSK MOBIL BETON A/S

Hos Dansk Mobil Beton A/S mener virksomheden, at erhvervslivet er den drivkraft, som er nødvendig for forandringer og som er afgørende for at løse sociale og miljømæssige udfordringer, gennem innovation og klar definerede politikker. 
Formålet med virksomhedens CSR-arbejde er at fastlægge retningslinjer for Dansk Mobil Beton’s håndtering af samfundsansvar, medarbejderansvar og miljøansvar og dermed sikre, at virksomheden løbende forbedrer sig i deres daglige forretningsaktiviteter og forretningsstrategier. 

CSR-profilen er udarbejdet af Makom – Marketing & Kommunikation ApS, september 2019