Makom flytter fra erhvervshuset

Makom flytter fra erhvervshuset

“Vi oplever i øjeblikket fremgang i vores virksomhed som følge af en generel høj aktivitet og efterspørgsel på vores abonnement-service samt projektaftaler. Det er, som led i den positive udvikling, at vi vælger at forlade erhvervshuset på Gammel Lyngvej i Køge og nu sætter os i bygningen hos Køge Kopicenter på Københavnsvej.” udtaler Tanja Hende, direktør hos Makom. 

Flytningen betyder ikke en sammenlægning mellem Makom og Køge Kopicenter, men derimod to virksomheder, der ser værdi og udbytte af et tæt samarbejde. 
“Køge Kopicenter råder over en del kompetencer og kapacitet, som vi dagligt henter udefra, ligesom Køge Kopicenter henter nogle af de kompetencer, som Makom råder over, udenbys.” fortæller Tanja Hende. 
“Vi kan ikke længere være i vores lokaler i erhvervshuset på grund af væksten og det er med glæde, at få muligheden at flytte virksomheden i samme hus hos en virksomhed, som er i samme branche og vi dermed kan udvide kompetencer og kapacitet i begge forretninger.” lyder det fra Makoms direktør. 

Lars Pedersen, ejer og direktør hos Køge Kopicenter deler glæden: “Vi ser ikke hinandens virksomheder som konkurrenter, tværtimod er vi to virksomheder, som nu kan drage stor nytte af hinanden og dermed sikre vores kunder en komplet portefølje samt sikre vækst i begge lejre.” 

“Vi har siden starten af året oplevet en vækst i omsætningen på ikke mindre end 50% sammenlignet med samme periode sidste år.” fortæller Tanja Hende, direktør hos Makom. 
“Det skaber nye arbejdspladser – og vi er allerede nu igang med at kigge efter flere kompetencer for at udvide kapaciteten og for at kunne imødekomme efterspørgslen.” 

Makom – Marketing/Kommunikation er et konsulenthus, der rådgiver, udvikler og servicerer på tværs af hele marketing- og kommunikationspaletten og hjælper med at skabe sikker vækst med de helt rigtige strategier og troværdig kommunikation. 
Udover det, er Makom mærket med deres indsats på CSR-området, hvor virksomheden går ind og hjælper virksomheder til vækst via bæredygtighed og nye produktionsformer, socialt engagement og fremtidig overlevelse i form af CSR-profiler, CSR-strategier og de 17 verdensmål, i forretningskonceptet. 
“Hos Makom har vi fokus på kundeoplevelser. De udspringer af bæredygtighed og at man som virksomhed tager et ansvar i forhold til samfundet og klima og miljø.” fortæller Tanja Hende. 
“Kundeoplevelser skaber en ny konkurrenceevne og kundeoplevelser er en bæredygtig kilde til konkurrencedygtig differentiering.” lyder det fra direktøren hos Makom. 
“Det handler om, at engagere kunderne. At kunderne får en dybere indsigt i virksomheden – gennemsigtighed – og for virksomheden gælder det, at få en dybere kundeindsigt. Vi skal som virksomheder, hele tiden, give kunderne relevante værdier, som skaber en oplevelse af noget godt.” 

Reception

Makom flytter adresse pr. 22. juli 2019. 
I samme anledning vil der være reception på adressen, Københavnsvej 72-74, 4600 Køge
torsdag den 22. august 2019, kl. 13:00 – 17:00
for forretningsforbindelser, kunder, leverandører, samarbejdspartnere, netværk, venner og familie. 
Der henstilles til parkering ved nærliggende veje, da der på dagen ikke kan parkeres i gården. 


02. juli 2019 | Tanja Hende, Makom - Marketing & Kommunikation ApS