Pressemeddelelse: Fortsat vækst lyser på ny medarbejder

Siden 2011 har Dansk Sportsbelysning haft en stigende vækst med belysningsprojekter på stadions, atletikanlæg og kunststofbaner.
I de senere år er feltet blevet udvidet med el- og belysningsentrepriser på havne og andre områder, som har skabt et behov for udvidelse af afdelinger og dermed flere medarbejdere.
Dansk Sportsbelysning har nu afdelinger i Slagelse, Hvidovre og Vejle.

Den 1. november 2018 tiltrådte Jan Kruse stillingen som Teknisk Salg & Rådgivning hos Dansk Sportsbelysning og fået base i den nyetablerede afdeling i Vejle. Herfra kan han dække de stigende efterspørgsler til de fynske og jyske kunder.
“For Dansk Sportsbelysning er det vigtigt, at være tæt på kunden,” fortæller ejer og adm. direktør Martin Slot. “Derfor har vi nu valgt at udvide med endnu en afdeling – med placering i Vejle – som gør, at vi bliver mere ‘lokale’ i vores håndtering af opgaver og henvendelser. Åbningen af den nye afdeling skaber nye arbejdspladser og i den forbindelse har vi ansat Jan Kruse.”

Der besiddes høj faglighed

Dansk Sportsbelysning besidder høj faglighed og viden om sportsbelysning, er løsningsorienteret og ingen opgave er for stor eller lille.
“Vi har installeret utallige lysanlæg på for eksempel stadions, kunststofbaner, fodbold, tennis, hockey, BMX, sportshaller, travbaner, havne og vi klarer også specielle anderledes behov,” udtaler Martin Slot.

Dansk Sportsbelysning sikrer at alle forhold til standarder og krav, der bliver stillet til belysningen i forhold til anlæggenes formål og udnyttelse, bliver overholdt. Dansk Sportsbelysning rådgiver ligeledes omkring energiforbrug på sigt og skaber løsninger, som tilpasses de enkeltes behov, således der fremtidssikres store energibesparelser for kunden.
Dansk Sportsbelysning har fokus på miljøet og skaber med deres innovative løsninger og energieffektivitet store miljømæssige fordele.
“Dansk Sportsbelysning udfører lux-målinger på alle typer lysanlæg, for at dokumentere lux-niveauet. På den måde kan vi sikre rådgivning om fremtidig effektivitet og energibesparelser for kunden.”

Dansk Sportsbelysning har et tæt samarbejde med moderselskabet Sv. Aa. Nielsen A/S, aut. el-installationer, som blev grundlagt tilbage i 1948. Derudover har Dansk Sportsbelysning tæt samarbejde med rådgivere, ingeniører og entreprenører i hele Danmark.

| Dansk Sportsbelysning: Skælskørvej 21 • 4100 Slagelse

| Dansk Sportsbelysning: Stamholmen 53 • 2650 Hvidovre